EConBox-urile - Funcționale de săptămâna aceasta la Grand Arena Mall
Primăria Sectorului 4 introduce EConBox-urile care sunt niște"EasyBox-uri" pentru acte: Funcționale de săptămâna aceasta la Grand Arena Mall
Începând cu această săptămână, bucureștenii din Sectorul 4 vor avea la dispoziție un nou serviciu inovator pentru depunerea și ridicarea actelor. Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4 (DGASPC S4) a instalat două EasyBox-uri, denumite EConBox, la intrarea principală a Grand Arena Mall, situat pe Bulevardul Metalurgiei nr. 12-18.
Aceste EasyBox-uri inteligente, care vor deveni funcționale în curând, au fost concepute pentru a facilita interacțiunea cetățenilor cu DGASPC S4, reducând astfel timpul petrecut la cozile de la ghișee. EConBox-urile vor permite locuitorilor să depună solicitări și să ridice acte într-un mod rapid și eficient.
Cum funcționează EConBox-urile
Pentru a ușura interacțiunea cetățenilor din sectorul 4 cu aceste noi „easybox-uri”, cei de la DGASPC au pus la dispoziție și intrucțiunile de folosință:
- Pasul 1:
Persoana interesată trebuie să acceseze ACEST link, să selecteze ADAUGĂ SOLICITARE și să aleagă tipul documentului pe care dorește să-l depună. De asemenea, ce poate cere ca documentul eliberat să fie ridicat tot de la EConBox. - Pasul 2:
Persoana interesată se uită ce documente/anexe are de pregătit, ale căsuță la care dorește să depună actele și cu vrea să primească răspunsul solicitării. - Pasul 3:
Odată ce sunt îndeplinite toate cerințele pentru depunere, se va primi pe e-mail o confirmare ce conține un cod PIN și un cod QR. Acestea se folosesc pentru depunerea documentelor. - Pasul 4:
După primirea e-mailului, cetățenii au la dispoziție 24 de ore pentru depunerea documentelor la EConBox. Pentru depunere, se procedează exact că in cazul oricărui easybox. Mai precis, se scanează codul QR sau se introduce PIN-ul primit, iar unul dintre sertare se va deschide automat. După depunerea actelor și închiderea ușii se va realiza automat înregistrarea solicitării cu un număr în registratură din partea instituției. - Pasul 5:
Actele vor fi ridicate de un funcționar car ele va repartiza departamentelor sau serviciilor responsabile cu soluționarea acestora. - Pasul 6:
După ce solicitarea este finalizată, un funcționar va depune actele eliberate în EConBox. Cetățeanul va fi înștiințat printr-un e-mail și va avea la dispoziție 48 de ore pentru ridicarea lor.
Articol scris de ZonadeSud.ro in 28 Mai 2024